gad.blo.gg

#4 - Att vilja dö

Publicerad 2013-09-29 20:59:00 i GAD,

Jag kan öppet och ärligt säga att jag har haft problem med suicidala tankar. Att vilja dö.
 
Vad gör man åt det?
Jag vet inte.
 
Jag har gått hos psykolog i flertal år, men min deppression verkar inte ha gått över. 
 
VARFÖR FÅR JAG INTE VARA LYCKLIG?
Jag vet inte.
 
 
P.S Jag kommer inte dö, det är bara en känsla av att VILJA dö. Jag vill inte att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara att folk ska förstå skillnaden mellan självömkan och självinsikt!
 
 

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2013-10-01 11:59:24

sv. Tack så mycket! Jasså, det har jag själv ingen aning om. :)

Hoppas du känner dig bättre inom kort tid!

Postat av: Hemlig beundrare

Publicerad 2013-10-01 12:22:07

Jättefin blogg! Så bra att någon vågar skriva om det här! :)

Postat av: molly

Publicerad 2013-10-01 12:53:25

Sv: Tack så mycket! Detsamma! :)

Postat av: jesdica

Publicerad 2013-10-01 23:36:36

Åå vilken toppenblogg! Skitbra att sprida ordet. Jag blir nyfiken på dig och vilken hjälp du fått, vilka ev mediciner du testat och vad (om något) som har hjälpt just dig. Skriv gärna om det i ett inlägg/som svar på denna kommentar, om det inte känns för privat såklart. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Olika saker jag skriver om

Arkiv

Prenumerera och dela